Tuesday, September 28, 2010

Hospital An Nur


Hospital Pakar Nur Hasanah Sdn Bhd (HPAN) seluruhnya dimiliki oleh Medical Interest Group Sdn Bhd. Ia adalah 32 hospital -bedded yang bermula operasi pesakit luarnya pada September 2005 dan dikendalikan sepenuhnya pada Februari, 2006. Dilengkapi dengan satu unit bilik kecemasan, bilik bedah, bilik-bilik kerja, makmal-makmal, x-ray dan kemudahan pengimejan lain. Hospital ini menyediakan quality yang baik dan member penjagaan kesihatan yang terbaik untuk bandar pesat membangun seperti Bandar Baru Bangi dan kawasan sekeliling seperti Putrajaya, Serdang, Nilai, Kajang, Bandar Seri Putra dan Bandar Bukit Mahkota.


Tujuan pembinaan hospital ini adalah untuk membina satu kemudahan bagi mengukuhkan perkhidmatan kesihatan yang utama, sekunder dan tinggi dalam satu kemudahan hospital dengan satu penekanan kuat pada keistimewaan dan integrasi keistimewaan bawah.

Keutamaan hospital itu adalah bagi menyediakan perkhidmatan khas, kos efektif jagaan kesihatan, menguatkan perkhidmatan perubatan yang utama, dan menjadi cemerlangan dalam bidang perubatan.

Teknologi terkini

Budaya kita semakin hari semakin meningkat berterusan, menuntut kami berada alam perubatan yang canggih dan tahu teknologi yang berubah. Kami komited untuk berpaut pada bidang perubatan yang asas dan ia akan memberi kami kekuatan, menghargai tumpuan dan ketahanan. Kami akan menyediakan keutamaan seperti:
  1. Pesakit adalah keutamaan kami.
  2. Staff ialah kekuatan kami.
  3. Service dengan rasa belas kasihan.
  4. Kami bercita-cita untuk berterusan meningkatkan mutu operasi.
  5. Perkhidmatan untuk semua.




1 comment: