Monday, November 29, 2010

Dr Rozmey bersedih kutipan Dua Alam RM200 ribu

 Nenek kami pernah berpesan kepada kami, jika kita berjaya dalam sesuatu bidang tidak bermakna kita akan berjaya dalam semua bidang. Inilah terjadi kepada Ratu produk diet Malaysia, Dr. Rozmey. Kami bukan typo, kami gelarnya ratu kerana dia sangat emosi bila berdepan dengan kutukan rambut atau filemnya maka ratulah yang paling sesuai buatnya.
Beberapa hari lepas, Dr. Romzey telah mengumumkan di laman twitter bahawa kutipan hari pertama untuk filem pertama bangang miliknya ini sudah mencecah RM 2 juta! Namun, segalanya terbongkar apabila Finas mengeluarkan statistik kutipan filem di panggung wayang di laman web rasminya menunjukkan kutipan filem Dua Alam baru mencecah RM200 ribu pada hari keenam.
Dia mungkin boleh memperbodoh-bodohkan orang Melayu dengan produk diet JustMate 5, namun memperbodohkan rakyat Malaysia mengenai kutipan filem sangat bodoh pernah kami lihat.
Sekarang, dengan hanya kutipan kasar sebanyak RM200 ribu, bagaimana Dr. Rozmey hendak menawarkan tawaran berlakon buat Pamela Anderson. Hmm, tak dapat Pamela Anderson USA pun tak apa-lah kan kita ada Pamela Anderson Malaysia iaitu Lana Nordin yang gila-kan publisiti murahan seperti ini. Go go Lana Nordin.

No comments:

Post a Comment