Monday, November 29, 2010

(Gossip) Percutian Angan-Angan Nora Danish, Berang Dengan Jejai

Panas! Ini cerita tentang janda hot, Nora Danish. Cerita ini dipercayai diterima daripada sumber terdekat yang rapat dengan ahli keluarga Jejai.
Gossip’nya, Nora Danish sangat mengharapkan Jejai akan turut serta ke percutian Jepun dan Korea seisi keluarga. Difahamkan, sebelum ini Nora pernah menceritakan kepada media tentang percutian idaman’nya itu.
Sumber memberitahu, Nora tiba-tiba naik angin dan merajuk dengan keluarga bekas mertuanya apabila di’beritahu bahawa Jejai tidak akan turut bercuti kerana ada urusan peribadi. Khabarnya Nora juga ada mengirim’kan sms kepada bekas suaminya bahawa dia dan Rayqal tidak akan ikut sekira’nya Jejai tidak pergi. Jejai pun agak terkejut dengan ugutan Nora yang tidak dijangka itu.
Sumber mengandaikan, Nora masih sekelumit perasaan terhadap Jejai dan ada keinginan lain daripada Jejai sempena percutian itu. Pada pendapat sumber, Nora masih lagi boleh bercuti walaupun tiada Jejai. Perlakuan Nora jelas menunjukkan bahawa dia tidak boleh terima kekasih baru dalam hidup Jejai dan masih mengharapkan Jejai kembali kepadanya. Tetapi sayangnya, Jejai sudah pun merancang untuk berkahwin dengan Fasha Sandha, tahun depan.

No comments:

Post a Comment