Wednesday, January 12, 2011

Krisdayanti Akui Kenal Kekasih Anang

Ashanty

PENYANYI terkenal Indonesia, Krisdayanti mengaku mengenali wanita yang kini dikaitkan sebagai pasangan baru bekas suaminya, Anang Hermansyah.
Menurut Krisdayanti, dia pernah beberapa kali bertemu dengan wanita yang dikenali sebagai Ashanty pada majlis-majlis hiburan .
"Saya kenal Ashanty ketika di SCTV Music Award walaupun dia tidak menyanyi ketika itu tapi saya mengenalinya. Siapa pun pilihan Anang saya sokong dan berharap dia bahagia," ujarnya.
Menurut Krisdayanti lagi, dia pernah terserempak dengan Ashanty ketika sedang membeli belah dan berkesempatan memperkenalkan wanita itu kepada bakal suaminya, Raul Lamos.
"Saya pernah terserempak dengannya di pusat beli belah, saya juga memperkenalkan dia dengan Raul. Saya juga sempat berterima kasih kepadanya kerana sudi membantu Anang menjaga anak-anak saya," katanya yang berharap hubungan mereka akan sampai sehingga ke alam rumah tangga.

No comments:

Post a Comment