Thursday, January 13, 2011

Tiket Konsert Justin Bieber Akan Mula Dijual Sabtu Ini

Ketika OHBULAN! papar artikel Sah! Konsert Justin Bieber Live In KL, April 2011, sehingga hari ini seramai 598 FB Like & 31 tweet yang berkongsi artikel tersebut. Ehem, kami dah agak memang ramai peminat Justin Bieber yang terdiri daripada pembaca OHBULAN!.
Tiket untuk konsert Justine Bieber My World Tour yang berlangsung pada 21 April 2011 akan mula dijual secara eksklusif kepada pengguna Tune Talk Sabtu ini, sebelum diedarkan kepada seluruh negara keesokan harinya.
Kaunter tiket akan dibuka mulai pukul 12 tengah hari di Bangsar Village 2 dengan pelbagai aktiviti diadakan untuk memeriahkan majlis sidang media konsert Justin Bieber yang akan diumumkan oleh Jason Lo pada pukul 10.30 am.
Antara aktiviti yang diadakan seperti Justin Bieber Look-Alike, menyanyi & menari, menjanjikan hadiah-hadiah menarik kepada peserta bermula pukul 10 am. Tanpa disangkal, konsert Justin Bieber adalah satu festival muzik yang terbesar tahun ini dengan kehadiran penonton dijangka mencecah 17,000 orang.
Justin Bieber My World Tour akan berlangsung di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur dengan harga tiket permulaan RM98, RM188, RM288, RM358 & RM498. Sebanyak 17,000 tiket akan dijual, siapa cepat dia dapat.
Maklumat yang lebih lanjut mengenai artis Baby, Baby ini boleh dilihat di www.rockthisjoint.com.my

No comments:

Post a Comment