Tuesday, December 28, 2010

Krisdayanti: Raul Bakal Umum Tentang Perkahwinan


JAKARTA, 27 DIS 2010: Hubungan penyanyi diva Indonesia, Krisdayanti atau KD dengan teman lelakinya, Raul Lemos kini sudah tidak mempunyai apa-apa halangan lagi.

Ini kerana setelah menanti dengan begitu lama untuk Raul memiliki status sebagai seorang duda, impian KD yang selama ini dituding sebagai perampas suami orang itu akhirnya tercapai juga.

Sebabnya, Raul secara rasminya telah sah menjadi duda.

"Ya, pada tanggal 21 Disember, Raul telah rasmi berpisah dengan isterinya. Ya, memang prosesnya memang cukup lama dan setiap perpisahan itu pastinya akan membawa hikmah," katanya sewaktu ditemui di The Plaza Semanggi, Jakarta sempena konsert Harmoni yang dijayakannya.

Perpisahannya itu sememangnya melegakan hati bekas kepada janda komposer dan penyanyi Anang Hermansyah ini. Namun, KD mengakui tidak mahu campur tangan dengan masalah Raul dengan mantan isterinya. Apa saja kesepakatan di antara mereka, KD tidak mahu ambil tahu.

"Ya, saya tidak mahu ambil tahu tentang kesepakatan yang telah di ambil di antara Raul dengan mantan isterinya, tapi buat saya dia pastinya adalah calon lelaki yang mampu membimbing saya dengan baik," katanya.


"Harapan saya, dia mampu menjalani proses menuju ke arah kedewasaan bersama-sama dengan saya kerana kami pernah melalui kondisi dalam melalui trauma yang sama

"Jadi kondisinya, tubuh kita, jiwa kita, sudah lahir menjadi jiwa yang pemaaf. Jadi kami merasakan segalanya adalah sesuatu yang menjadi jauh lebih ringan," sambung ibu dua anak ini.

Lalu, bila KD dan Raul akan bernikah?

KD sambil tersenyum memberitahu: "Ya, Insya Allah, Januari nanti Raul akan menjelaskan ke mana arahnya hubungan kami nanti," jawabnya lagi.

No comments:

Post a Comment