Wednesday, December 22, 2010

Nicole Richie Bawa Gajah Ke Majlis Kahwin


KEHADIRAN seekor gajah pada majlis perkahwinan aktres Nicole Richie dan vokalis kumpulan Good Charlotte, Joel Madden, awal bulan ini, ternyata mengejutkan tetamu yang hadir ketika itu.
Lebih-lebih lagi bapa Nicole, Lionel Richie, dia begitu risau jika gajah yang dibawakan khas oleh anaknya itu mengganggu tetamu yang hadir dan mungkin boleh merosakkan majlis perkahwinan berkenaan.
Beritahu aktres berusia 29 tahun itu, mereka membawa gajah dalam majlis tersebut sebagai tanda 'pemberi tenaga' kepada pasangan yang baru berkahwim.
"Dari dulu lagi saya sukakan gajah. Sebagai hari bersejarah kami juga, saya gembira bila gajah tersebut memberikan sebuah ciuman di pipi saya.
"Cuma ayah begitu risau jika gajah itu mengganggu perjalanan majlis. Apa-apa pun, majlis kami berjalan dengan lancar.
"Malah saya dan Joel terlalu sibuk melayan tetamu sehingga lupa untuk makan," katanya kepada majlah HELLO!.
Tambah Nicole dia juga gembira kerana dapat melunaskan impian ayahnya yang inginkan anak-anak melangsungkan perkawinan di kediaman mereka.
"Ayah saya seorang yang begitu prihatin tentang keluarga dan dia akan memastikan anak-anaknya mengadakan majlis perkahwinan di rumah," katanya lagi.

No comments:

Post a Comment