Monday, December 6, 2010

Lisa Surihani & gila babi


Lisa Surihani

EH, ramai betul yang terkejut bila dengar pelakon cantik Lisa Surihani tersasul menyebut perkataan “gila babi” ketika mengacarakan program Mari Menari pada minggu lalu.
Kata Lisa, “gila babi” yang dimaksudkan itu hanya untuk menggambarkan betapa hebatnya salah satu persembahan peserta Mari Menari pada malam tersebut.
Bagi Joyah tak ada apa yang nak dibisingkan kalau setakat menyebut “gila babi” sebab rasanya masih banyak lagi perkataan lain yang teruk yang sering kali diungkapkan oleh kebanyakan anak seni kita tapi orang lain tak dengar.
Bukan apa, banyak sangat media baru yang dok sensasikan cerita tersebut sampai menimbulkan rasa kurang senang sesetengah pihak. Joyah anggap bila Lisa dah sedar kesilapan tu dah okeylah.
Kalau tak ada insiden macam ni, mungkin Lisa terlepas pandang. Bila dah berlaku macam ni baru jadi pengajaran dan akan diingati sampai bila-bila.
Apa yang membuatkan Joyah kagum dengan Lisa apabila dia berjaya mengumpulkan lebih sejuta peminat di rangkaian sosial Facebook. Bukan calang-calang artis mampu lakukan. Hebat bukan?

No comments:

Post a Comment