Thursday, December 2, 2010

Yana, Pelakon Filem Aku Masih Dara Akui Malu Berkemban

 Entah mana silap’nya, Yana Samsudin kurang diberikan perhatian oleh media, terutama’nya blog-blog hiburan. Cuma, apabila filem Aku Masih Dara mula menjadi kontroversi, wajar juga kami memberi sedikit cover di sini sebagai tanda sokongan kepada beliau.
Yana, cerita terbarunya menegaskan bahawa dia berasa malu apabila terpaksa berpakaian seksi dan berkemban untuk menjayakan filem Aku Masih Dara, arahan Ahmad Idham. Pemegangan watak sebagai gadis yang tidak bermoral & seksi ini bukan untuk memancing penonton, sebaliknya dicabar untuk menjiwai watak berkenaan.
Dia juga meminta supaya penonton tidak berfikir negatif dengan penampilan beliau dalam filem berkenaan, sebalik’nya mengambil pengajaran yang disampaikan.
Yana, pada mula’nya tidak suka dengan idea seksi & berkemban yang diketengahkan oleh pengarah. Sebagai pelakon muda, peluang untuk berlakon sebagai watak antagonis bukan selalu diterima dan kerugian besar jika tidak menjayakan watak tersebut.
Kami singgah sebentar ke fanpage Yana, urmm, ada gambar yang menarik boleh dikongsi bersama selepas ini, separa berkemban kekdah’nya.

No comments:

Post a Comment